Friday 1 February 2013

CELOTEH MOMMY MELETOP 1

salam semua,
apa khabar?lama mommy tidak berceloteh di sini..

mommy memang jarang update blog. tidak elok kalau mommy cakap sebab malas, kengkangan masa mungkin lebih sesuai..

selalunya kalau korang msg,ayat yang mommy dapat,masih berniaga lagi ke?op cos dear..mommy masih ada,masih productive, insyaallah tahun ni banyak plan bagus2 untuk pengguna setia serbuk manjakani ini.


bagi mereka yang tercari2 hadiah nak kasi pada kawan sempena perkahwinan,atau bersalin,boleh hubungi mommy utk dapatkan set manjakani..sekali sekala beli hadiah berunsur kesihatan macam ni elok juge..ye kan kan kan...dan a  ahh,untuk para suami eloklah bagi gift macam ni pada isteri..pernah ada customer dari Shah Alam (lelaki) order dengan mommy 8 kotak..sayang bini katakan.,baguslah.mommy jeles!

HARGA STATIC
mommy memang tidak turunkan harga manjakani pada tahun ini,mungkin ada pengedar lain kalau korang perasan yang bagi diskaun..mungkin adalah seorang dua dapat diskaun seringgit 2 dari mommy sebelum ini..tapi untuk tahun ini sudah tiada turunan harga. prinsip mommy,mommy nak adil pada semua customer.Si A dapat harga rm35, selayaknya si B dapat harga yang sama.Uols sama sahaja bagi mommy. dan untuk yang berminat untuk menjadi pengedar,akan dapat harga best sikit2 dari mommy.boleh contact mommy.

POSTAGE RM5
kalau korang perasan,bagi mereka yang kamcing dengan pos2 ni, postage semenanjung selalunya rm5.00++ AROUND RM6 kan?)...tp mommy nak senang kira,caj rm5 je.

Mommy ada buku rekod customer tapi jarang sangat updated.yang pernah order memang akan masuk rekod.yang sekadar bertanya penuhkan telefon dan ada yang terpaksa di delete sebab dah penuh sangat memori telefon so,mommy suka ingatkan kalau nak sms mommy,at least bgtau mommy nama uols..mommy senang nak ingat.kalau cakap"hari tu ada tanya,sekarang nak order yang hari tu"mmg mommy  lost track hokkeyyy.

ada customer yang bertanya"betul2 berkesan ke ni mommy?""ramai tak yang order"...mommy kena jwb apa yer?manjakani memang dipercayai dear..same goes to gamat,kacip fatimah,aloevera,kelapa dara and other well known herbs..mommy xperlu explain dah patutnya..but for sure uols suspicious,nak tahu lebih, so mommy will give the best answer for uols. tapi details serba sedikit boleh tengok dalam blog ni, mommy pernah post pada entry sebelum2 ini.

oklah
BERAPA LAMA AKAN PROSES ORDER DAN POS
bagi mommy 3hari bekerja..biasanya 2 hari.hari ini uols order,esok mommy akan pos tp..TAPI pejabat pos punye pengurusan bukan mommy kontrol.kekadang banyak cikadak so akan delay..so,bagi masa 3 hari..tapi mostly uols akan dapat dalam masa 2hari..in short,hari ini order,esok akan pos,lusa sampai ke tangan.

dah bebel panjang pula

kepada mereka yang berminat untuk mendapatkan serbuk manjakani tulen mekah,bolehlah hubungi mommy di talian 017239 0072 untuk mendapatkan product ini.dah bagi mereka yang ada masalah faraj,kewanitaan,boleh cuba guna manjakani.inform mommy ok..jgn malu2 kucing..yang sakitnya korang..

and dear...don worry..mommy xpernah disclose hal2 wanita di mana2..rahsia korang selamat dengan mommy,insyaallah.

selamat CNY dari mommy...cuti mana uols ye?
tataaaaaa











No comments:

Post a Comment