Sunday 12 May 2013

CELOTEH MOMMY MELETOP 3






Assalammualaikum wbt buat pembaca sekalian..
Moga sihat sejahtera,semoga Allah limpahkanlah rezeki dan rahmatNya buat kita,dan moga kita menjadi orang yang bersyukur di atas segala nikmat yang diberikan Nya. Amin.

Mommy tak nak membebel panjang-panjang kali ini.
terus kepada pengumuman..

Kepada mereka yang membeli cecah RM100 pada bulan ini,selagi stok masih ada, akan mendapat satu buku cara nak bebas diri dari hutang-Tajuk BEBAS HUTANG- dan non woven bag 1 ..

mommy bukan nak promote jual buku,dan bukan juga buku ni mommy yang karang..kalau tanya mommy bab2 cara nak langsai hutang ni,mungkin setebal kamus mommy boleh membebel tanpa ada solution.hahahaha.hutang kereta pon xhabis lagi buku ini anggaplah hadiah dari Mommy untuk perkongsian ilmu. Tapi kena beli RM100 ke atas lah dear. Yang order selepas pos ini diwarta secara automatik mendapatnya,yang order sebelum date ini mommy mintak maaf banyak2..xdikira ye..kebetulan musim ini ada rezeki buku,maka dapatlah diagih-agihkan kepada kamu. lain waktu kalau ada lagi,mommy share lagi.

Serius mommy cakap,ikhlas jauh di sudut hati mommy, menjual manjakani ini bukanlah 100% money oriented. Mommy percaya rezeki kalau kita nak berkat, supaya datang pada kita berganda2, haruslah kita murah dalam memberi, tidak kedekut,tidak salah dalam timbangan, tiada tipu muslihat, menjual kena sertakan sedekah,maka rezeki yang masuk akan diberkati oleh Nya. Maka sebab itu jugalah,sesiapa yang nak menggunakan pic2 dalam blog ini untuk promosi masing2,kalau rasa berkenan,kamu ambiklah.mommy xkisah.

Untuk makluman semua, tolong bagi mommy seminggu untuk proses order kamu. maksudnya, kalau lepas seminggu,barang kamu masih belum dapat,mesti ada masalah.xsemestinya kamu order hari ini,esok mommy pos.akan ambil masa terutama yang order bebola manjakani.amik masa untuk kering.mommy xkan lepaskan stok kalau belum betul2 kering.ada kes customer yang dapat belum kering,nnti berkulat,mommy yang susah.so, mommy cakap awal2..

pos akan ambil masa seminggu

ada customer yang complain " saya tolong akak sebab akak orang melayu,orang islam,sebab tu saya beli dari akak.saya dah selalu beli online,biasanya order hari ni,esok atau lusa dah dapat"...mommy faham kamu semua xsabar  nak guna, tapi kamu kena ingat mommy buat homemade dear,bukan kilang bagai2..kalau ada pengedar order 50 botol sekali gus,mana sempat mommy nak siapkan semua dalam 1hari.sebab tu mommy cakap

pos akan ambil masa seminggu

yang lagi penting,mommy pun bekerja...8pg-6ptg..memang opis hour..lainlah kalau mommy 24jam hadap manjakani.so,

pos akan ambil masa seminggu

tapi kamu kebiasaannya dalam 3hari dah dapat cuma kalau ada kes lepas seminggu belum dapat,kena call mommy..kalau belum pun seminggu,jangan bising2...mommy akan pulangkan duit bagi mereka yang cerewet.susah nak deal kalau cerewet. kamu cerewet,akan sukarkan proses dan percayalah,mereka yang cerewet akan ada je problem..sangkut kat mana2..


so,sekarang lepas kamu dah baca kat atas tu, mommy nak hebah2kan

sekarang mommy nak memperkenalkan produk baru manjakani mekah ini iaitu:

maajun manjakani mekah

Makan maajung setiap pagi dan malam dengan air suam..kamu akan berpeluh,ketiak dah xberbau(hilang bau badan), senang lawas dan konsisten setiap hari,kulit jadi lembap cantik,bertenaga membuat kerja..kelebihan maajung ini ialah mommy guna makanan sunnah..(madu,habbatusawada,dan kurma)..(madu ori,habbatusauda pun extrak sahaja) kurma tu kurmalah..mommy ada hari letak juga kurma nabi,ada hari kurma maryami,ada hari campur..kurma  tiada  specifik maksudnya..dan macam biasa dicampur dengan serbuk manjakani.pahit memang pahit..semua sudah diadun dalam biji2 kecil sebesar taik kambing.sebiji pagi,sebiji malam untuk hasil terbaik. simpan dalam peti ais.


botol lebar sedikit dari botol manjakani serbuk/kapsul.

Maajun Manjakani Mekah
 ( khas untuk mu wanita)
Harga: RM35 untuk 50g untuk sebulan


Adunan Istimewa Manjakani, Alhabbatusawada ,Madu & Kurma

-Menguatkan Sistem Kekebalan Tubuh
- Meningkatkan Daya Ingatan Dan Konsentrasi
- Meningkatkan Bioaktivitas Hormon
- Menetralkan Racun Dalam Tubuh,
- Mengatasi Gangguan Tidur Dan Stress,
- Anti Histamin/Anti Alergi
- Memperbaiki Saluran Pencernaan Dan Sebagai Anti Bakteri
- Melancarkan Air Susu Ibu
- Tambahan Nutrisi Pada Ibu Hamil
- Anti Tumor
- Nutrisi Bagi Manusia
- Anti Oksidan
- Anti Infektif Dan Broncodialating
- Menjadi Penawar Pada Penyakit Keputihan Yang Biasa Dialami Ramai   Wanita
- Dapat mengeratkan hubungan suami isteri dengan cara bertindak  sebagai astrigen dapat membina 
dan membaiki tisu-tisu yang rosak terutamanya selepas melahirkan anak.
- Dapat Mengurangkan Lelehan Mukus
- Membantu Menstabilkan Hormon
- Melancarkan Darah Dan Memberi Tenaga
- Begitu mujarab untuk merawat luka dalaman (selepas bersalin) dan juga untuk luka luaran
- Asid galik yang terdapat didalamnya juga boleh digunakan untuk merawat kencing manis dan asma.
- Antioksidannya juga dapat membantu mencegah kanser payudara dan kanser rahim.
- Ia juga dapat mebantu melawaskan pembuangan air besar kerana mengandungi kandungan serat yang tinggi.
- Dapat menghilangkan jerawat

Kalau korang perasan,sidebar tepi blog ini mommy dah listkan harga dan produk manjakani mekah buat masa ini,dengan no telefon dan akaun bank.caj pos rm5 untuk sekali pos.tu mommy dah buat summary.

yang kat atas pula(top bar) ada produk listing(khasiat dan cara guna) ada juga khasiat manjakani.

kalau ada yang tak bisa ngerti,boleh hubungi mommy..

rajin mommy hari ni:)


sebelum mommy berundur,kepada mereka yang berminat,boleh hubungi mommy.terima kasih.




No comments:

Post a Comment